Musala

20.-23.06.2019. – Musala (2925m) najviši vrh Balkana i Vitoša (2290m) najstariji park prirode na Balkanu prava su poslastica za planinarske sladokusce. Bugarska kao pomalo egzotična i primamljiva planinarska i turistička destinacija dodatni su motiv za odlučiti se na ovu avanturu……

Izvješće s izleta na Vitošu i Musalu

Nakon dugih priprema i najavljivanja izleta konačno je došao i taj 20.06. kada smo krenuli put Bugarske odnosno Sofije. Samo putovanje, zbog dugih čekanja na granicama, se je odužilo na 15 sati no ipak nije nam pokvarilo radost druženja. Nakon prospavane noći krećemo na naš prvi izlet – Vitošu, najstariji park prirode na Balkanu. Na uspon smo krenuli od planinarskog doma Aleko i za manje od dva sata kompletna ekipa od 48 planinara popela se na najviši vrh Vitoše Črni vrh (2290m). Nakon uživanja u prekrasnim pogledima vraćamo se do početne točke uspona i nakon odmora slijedi povratak u Sofiju. Sljedeći dan je ono što smo čekali, ono za šta smo se spremali. Uspon na Musalu, najviši vrh Bugarske i Balkana (2925m). U dobrom raspoloženju krećemo u 7 sati put Borovca,naše početne točke za uspon gdje stižemo za nekih sat vremena. Slijedi ukrcavanje na žičaru i prikupljanje na početnoj točki za uspon. Uspon je u početku lagan no dolaskom na prvo jezero i planinarski dom naglo počinje strmi uspon. Strmi uspon i velika visina uzimaju svoj danak pa do samoga vrha imamo odustajanja no velika većina (35 planinara) stiže na vrh Balkana. Slijedi uobičajeno slikanje i uživanje u pogledima za što ipak nismo imali previše vremena jer smo morali stići na žičaru koja se zatvara u 18 sati. Nakon uspješnog uspona slijedi povratak u Sofiju i uživanje u onome što taj grad pruža. 23.06 se vraćamo doma i stižemo u Karlovac oko 22 sata. I ovim putem se zahvaljujem svim sudionicima ovog izleta na jednom korektnom odnosu i naporu i trudu koji su uložili u ovaj izlet a posebno svojoj kolegici Andreji Bedeniković bez koje bi bilo jako teško organizirati ovaj izlet.