Završio je treći tjedan 30. Opće planinarske škole

Iza nas je sadržajan tjedan u planinarskoj školi. U utorak su po rasporedu bila predavanja jednog od najaktivnijih članova Kreše Fajdića (Priprema za odlazak u planinu) i jednog novaka koji obećaje Vjekoslava Šipeka (Boravak i ponašanje u planini). Nakon predavanja Željko Ivasić je u maniri prekaljenog morskog vuka  prezentirao  čvorologiju. Bilo je jako zanimljivo, pa se predviđeni termin poprilično odužio. Četvrtak je bio rezerviran za susret s penjačkom stijenom. Podijeljeni u dvije grupe školarci su uspješno savladali sve prepreke i zadobili upale mišića. Hvala Jadranku Jagodiću, Ognjenu Borovcu i Damiru Jakšiću na pomoći. Radujemo se ponovnom susretu na stijeni za dva tjedna.

Subotnji izlet bio je lokalnog, epidemiološkog karaktera. Okupili smo se ispred sportske u 8:30, te kroz Aleju branitelja ušli u Mostanjsko polje. Obišli smo ušće Korane i Mrežnice, te se priključili na novoizgrađeni nasip kojim dolazimo do Male Švarče. Uspon na Vinicu bio je nemarkiranim putem koji je ispunio očekivanja, te se nametnuo kao dobra alternativa za neke buduće akcije. Na samom domu nije nedostajalo jela i pića. Školarci su dobro napunili ruksake koje je trebalo isprazniti. Malo smo „probili“ planirani povratak. Krećemo u 15:00 prema Karlovcu kroz Kozjaču. Dio školaraca se spušta prema Duga Resi, a neki su odlučili još malo uživati na domu. Uglavnom, jedna lijepa šetnjica od nekih 15 km koja bi mogla postati dio idućeg „Hodanja k zdravlju“.