Izvještaj sa izleta – VISOČICA 03.07.2021.

Prekrasno subotnje jutro, pomalo friškasto odvelo nas je na Visočicu, jedan od najznačajnijih vrhova.

Velebita. Odmorište Janjče, počela sezona, gužva, jutarnja okrijepa. Po dogovoru u 08.00 sati smo

na kraju sela Rizvanuša, dočekuju nas domaćini članovi PD „Željezničar“ Gospić, priključujemo se ne malom broju planinara ( kažu da nas je preko 135 ) i nekako s osmjehom, ležerno prolazimo pored oznake „Visočica preko Delukinog vrela 4.30 h“. Uz stazu nažalost još uvijek ploče koje nas podsjećaju na ne tako davno vrijeme rata….pažnje nikad dosta. Jednosatnim hodom stižemo do Delukinog vrela, odmor, padaju nova poznanstva, planinari iz Novog Sada…Slijedi gotovo kontinuirani uspon, ni Krivi gaj nije problem, vrijeme nam je naklonjeno, nije teško hodati, odmaramo koliko nam je potrebno i u 12.30 smo pred novouređenom Planinarskom kućom Visočica ( 1415 m ). Odmor uz čaj, sokove, domaću šljivu, neki i papaju. Krećemo prema vrhu, otvaraju se vidici na sve strane, Velebit, Lika ka na dlanu, otoci..a na Lošinju bili prije 14 dana. Razmili se po vrhu, polijegali, uživamo. „Milenijska“ svih koji su na vrhu i oko 14.00 krećemo istim putem natrag, zastajkujemo, vizure kakve samo Velebit pruža.

Pred kućom kraći odmor, ulazimo u šumu, slijedi naporan spust, lagano, oprezno, sada hodnja od Delukinog vrela bez osmjeha na licu, odmaramo umorni smo, nakon 3 i po sata smo pred busom.

Brzinsko presvlaćenje, lickanje i idemo na planinarsko druženje. Većina sudionika pohoda na okupu, izvrstan grah, hladna Velebitska vraća osmjehe na lica, gitara, ide pjesma. Podjela Zahvalnica, a domaćinima uzvraćamo velikim Hvala za uzornu organizaciju cjelokupnog pohoda.

Valjalo bi poći doma, u 20.30 smo u busu, kratkotrajni žamor i onda tišina.

Umorni, svatko u svojim mislima, ponosni na današnju uspješnu hodnju….proći 26 km, savladati visinsku razliku u usponu preko 1100 m mogu samo istinski planinari. Čestitke svakom ponaosob.

Ne stajemo do Karlovca gdje se oko 22.30, rastajemo se do neke druge prilike, a već za 14 dana smo ponovo na Velebitu.

Izlet pripremili i vodili :

vodič Krešimir Fajdić  i kandidati za vodiča pripravnika Irena Grčić i Davor Špac