Staza povodom 100. godine Društva „Od doma do doma i natrag doma“

Ideja da trasiramo stazu od Karlovca do Vodica nastala je prije četiri godine. Nakon dosta istraživanja nastale su dvije staze koristeći pritom označene planinarske staze  koje smo  povezali šumskim putevima  i cestama.

Povodom 100-godišnjice Planinarsko društva Dubovac odlučili smo povezati naše dvije planinarske kuće Kalvariju i Vodice te u dva dana propješačiti 100 km. Stazi smo dali simbolično ime  „Od doma do doma i natrag doma“.

Za naše godine popriličan je to izazov, ali uz moralnu podršku Društva krenuli smo u avanturu na Veliku subotu 9. travnja 2023. godine.

Prvi dan krenuli smo od Planinarske kuće Kalvarija šumom prema Priselcima i spustili se na Dobru kod Grduna. Nastavak šumskim putem do Hrašća i Dubovačkim planinarskim putem na Vodenicu pa kroz šumu do Kamanja. Put nas dalje vodi asfaltiranom cestom preko Kupe kroz Žumberačka sela Stojavnicu, Sršiće, Radinu Vas, Dojutrovicu, Dančuloviće i Jezernice. Napokon dolazimo u Sošice i slijedi uspon na Vodice. Ukupna udaljenost ove rute je 49,5 km.

Drugi dan krećemo na novu stazu. Uspinjemo se na Ječmište i spuštamo u Petričko selo, Kalje i Draganov mlin. Uz potok Slapnicu put nas vodi do Medven Drage, šumskom stazom na makadamsku cestu za Gornje Prekrižje i kroz selo Hartje u Krašić. Nakon Krašića uspon kroz šumu u Brezariće te šumom do Vukšinog Šipka. Sad dolazimo u Karlovačku županiju i šumski put nas vodi kroz  selo Konjkovsko (Draganić) do Goršaka, pa opet dalje livadama do Kupe. Uz Kupu stižemo do starog mosta preko Dobre u Mahičnu. Uspinjemo se planinarskom stazom na Priselce prema Svetoj Margareti. Kroz Gornju Jelsu prema Vili Anzić i  dolazak do  Planinarske kuće Kalvarija. Ukupna udaljenost ove rute je 52 km.

Vjerujemo da će se netko zainteresirati i proći tu stazu kao i mi!