05.09.2020., Jelenc

Jednodnevni izlet u “Grobničke Alpe” na vrh Jelenc . Ukoliko sakupljate žigove u Hrvatskoj planinarskoj obilaznici , ovo je prilika za još jedan . Osim što je KT HPO , vrh Jelenc je kontrolna točka i drugih obilaznica , primjerice Goranskog PP .

IZVJEŠTAJ SA IZLETA NA JELENC 05.09.2020.

U subotu 05.09.2020. u 7 sati ujutro, 27  planinarki i planinara krenulo je na izlet prema Platku i vrhu Jelenc koji nam je bio cilj. Nakon usputne kave na odmorištu Ravna gora stižemo na Platak i u 9 i 30 krećemo na stazu. Uz ugodne razgovore i druženje stižemo na Jelenc i tu nakon lupanja žigova radimo pauzu za ručak i odmor. Pošto je bilo zainteresiranih za malo više hodanja, jedna grupa kreće u 12 i 15 na susjedni vrh Planina, ukupno nas 8, dok ostali ostaju na Jelencu i uživaju u suncu i lijepom pogledu.

Nakon toga slijedi povratak na kojem Miro Palajsa uz pomoć Antona Goldašića vodi grupu istim putem nazad prema Platku gdje dolaze oko 15 sati.

U međuvremenu druga grupa nakon sat i 45 minuta hodanja dolazi na Planinu gdje također uživamo u prekrasnom pogledu prema Guslici, Snježniku, moru i unutrašnjosti Gorskog kotra. Nakon kraćeg odmora i slikanja i mi krećemo prema Platku gdje stižemo oko 16 sati. Na domu Sušak, uz okrijepu u finom jelu i piću te veseli razgovor, zadržavamo se do 18 sati kada krećemo prema Karlovcu gdje dolazimo nešto prije 20 sati.

Uz lijepo i sunčano vrijeme

koje nije moglo biti bolje, uz veselu i dobru grupu planinarki i planinara, jedan jako dobro proveden dan i izlet sa kojeg smo se svi vratili zadovoljni.