Izvještaj sa izleta – Crni vrh 31.07.2021.g.

U subotu, 31.07.2021. planinarili smo po istočnom dijelu Grobničkih alpi i bili na Crnom vrhu, 1335 m.

Ujutro u 6 sati 16 članova Dubovca i Vinice zaputilo se u smjeru Platka. Uz usputnu kavu, stižemo do cestarnice, na cesti prema Platku, i odatle krećemo prma Crnom vrhu. Po makadamskoj cesti uz razgovor stižemo pod vrh, gdje radimo pauzu i pripreme za uspon, te krećemo prema vrhu zahtjevnijom stazom. Po kamenu, na nekim dijelovima i uz pomoć ruku, nakon sat vremena stižemo na vrh malo umorni, ali zadovoljni. Na vrhu uživamo u pogledu na Snježnik, Guslicu, Risnjak, more, Učka i nakon sat vremena, zajedničko slikanje i krećemo prema Platku, ali lakšom stazom kroz šumu.

Uz razgovor i druženje brzo stižemo na Platak, nešto prije 15 sati, te na Domu Sušak svi zajedno uživamo u razgovoru, jelu, a i piću. Nešto prije 17 sati lagano krećemo prema Karlovcu gdje, uz još jednu pauzu, dolazimo u 19 sati.

Uz idealno vrijeme za planinarenje i odličnu ekipu, koju stvarno treba pohvaliti, bio je to jedan jako lijepi izlet.