Izvještaj sa izleta na Žbevnicu 08.05.2021.

U subotu 08.05.2021.  Planinarsko društvo Dubovac  pohodilo je  izlet na Ćićariju, odnosno na vrh Žbevnicu 1014  m/nm.

Krenuli smo u 6.00 svi dobro raspoloženi, napravili pauzu za kavu na Vratima Jadrana, te u 9.10  krenuli na stazu prema vrhu. Uz laganu šetnju, uživanje u krajoliku, dolazimo na Planinarski dom Žbevnica u 12.00, gdje na žalost domaćini nisu imali razumjevanja da otvore Dom, i nakon kraće pauze krećemo na vrh.

Na vrh stižemo nešto prije 13.00 i uživamo u pogledu na Trščanski zaljev, Triglav i ostale vrhove i more. Nakon uživanja na vrhu krećemo kružnom stazom prema Domu Žbevnica, gdje opet radimo podužu pauzu, čak i tombolu, i zatim krećemo prema autobusu na željezničkoj stanici Buzet gdje dolazimo nešto prije 18.00.

Spuštamo se u grad Buzet gdje radimo pauzu od sat vremena za razgledavanje i opuštanje. Nakon toga, oko 19.30 krećemo prema Karlovcu gdje stižemo u 22.00.

S obzirom da je izlet bio otežan i dosta hodanja, svi su došli na vrh, tako da mi vodiči nismo imali problema.  Takvu ekipu možemo samo pohvaliti i poželjeti  za nove izlete.