25.10.2020. Sisol

Izvještaj sa izleta na Sisol 25.10.2020.

U subotu 25.10.2020. u 7 sati ujutro grupa od 25 planinarki i planinara uputila se prema Učki, odnosno prema njenom južnom vrhu Sisolu.

Svi s dobrom voljom i na vrijeme krećemo, ali ubrzo na autocesti, nešto prije Ravne gore, autobus staje sa strane i zbog kvara ne može dalje. Čekamo da dođe drugi autobus i nakon nekih 45 minuta čekanja stiže i nastavljamo dalje.

Stižemo do Rijeke i na odmorištu Vrata jadrana radimo pauzu za kavu. Nakon kave krećemo dalje prema Brseču veseli zbog lijepog vremena koje nas očekuje.

U Brseč dolazimo u 10 i 30, obuvamo bakse i odmah krećemo na stazu. Lagana uzbrdica za zagrijavanje, sunce lijepo grije i što se više penjemo pogled je sve bolji. Kvarnerski zaljev, Cres, Krk, kao na dlanu. Nakon 2 sata uspona dolazimo na greben i tu nas opet čeka prekrasan pogled na unutrašnjost Istre. Pola sata po grebenu uz slikanje malo prema moru, a malo prema Istri dolazimo na vrh. Prvo se riješavaju žigovi, a zatim se širimo po vrhu i vadi se ručak. Nakon što smo se malo odmorili i pojeli slijedi zajedničko slikanje i u 14 sati krećemo prema Plominu.

Spuštamo se prekrasnim livadama punim kadulje s  prekrasnim pogledom prema Cresu i Lošinju, a zatim prema unutrašnjosti Istre. I tako po lijepom i toplom vremenu i ugodnom druženju stižemo u Plomin oko 16 i 30 sati. Pošto smo izgubili jedan sat u početku, odlučujemo se zadržati u Plominu do 17 i 30 i tada krećemo prema Karlovcu gdje stižemo nešto prije 20 sati.

Jedan prekrasan dan i odlična ekipa koju stvarno treba pohvaliti, učinili su ovaj izlet savršenim.

Vodič : Robert Boić

ALBUM S IZLETA

Grbenom  Učke  dolazimo do izraženog vrha Sisol koji je i kontrolna točka  HPO. Vrh je razgledan a uobičajen prilaz nudi lijepe poglede . Za mirnog vremena put na Sisol je ugodan planinarski užitak.